Saturday 9 April 2011

SALAM UKHUWAH


Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwah.  Inilah kali pertama saya berada di alam 'blogger'.  Em..macam tak percaya pula saya dah punya blog sendiri. Saya baru je belajar bina blog sendiri.  Selama ni dok baca blog orang lain je.  Terasa lain sikit bila menulis di blog sendiri.  Seronok dan gementar rasanya.  Seronok kerana dapat menyebarluaskan medan dakwah...gementar..kerana apa saja yang dilakukan pasti akan dihisab Allah Taala...Allahu Akbar.  Ya Allah, bimbinglah hambaMu ini dalam penjelajahan dunia blogger ini, yang pasti banyak mehnah dan tribulasinya...Aminn..

No comments:

Post a Comment

Saturday 9 April 2011

SALAM UKHUWAH


Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwah.  Inilah kali pertama saya berada di alam 'blogger'.  Em..macam tak percaya pula saya dah punya blog sendiri. Saya baru je belajar bina blog sendiri.  Selama ni dok baca blog orang lain je.  Terasa lain sikit bila menulis di blog sendiri.  Seronok dan gementar rasanya.  Seronok kerana dapat menyebarluaskan medan dakwah...gementar..kerana apa saja yang dilakukan pasti akan dihisab Allah Taala...Allahu Akbar.  Ya Allah, bimbinglah hambaMu ini dalam penjelajahan dunia blogger ini, yang pasti banyak mehnah dan tribulasinya...Aminn..

No comments:

Post a Comment